18 lipca 2013

Wyzwanie 30 dni z Mel B + boczki Tiffany

Witam
Ostatnie wyzwanie jakie podjęłam to nieszczęsne przysiady, których nie dokończyłam z powodu kontuzji kolana. Teraz w internecie natrafiłam na ciekawe wyzwanie, którego celem są brzuch, uda i pośladki. Kiedyś ćwiczyłam z Mel B i podobały mi się jej treningi. Natomiast z Tiffany nigdy nie miałam do czynienia. Pomysłodawcą wyzwania jest Tablica Motywacji.

Polega ono na ćwiczeniu 6 razy w tygodniu z Mel B, a co drugi dzień dorzucamy trening Tiffany na boczki. Dzień siódmy to reset. Oczywiście na początku treningu należy pamiętać o 5 min rozgrzewce, a po o rozciąganiu.

Rozgrzewka



Brzuch



Pośladki



Nogi




Rozciąganie



i co drugi dzień
Boczki Tiffany


Tutaj macie link do wydarzenia na Fb.

Ja startuję dzisiaj. Przyłączycie się? :)
Pozdrawiam

30 komentarzy :

  1. oh uwielbiam Mel B! Codziennie z nią ćwiczę. Najlepsze wg mnie jest trening abs i brzucha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestetypo 3 dniach znudzilo mi sie to wyzwanie nie dla mnie :) a jak Tobie idzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozgrzewki z Mel B nie robię, bo nie ogarniam co tam się dzieje, ale ćw na brzuch są świetne. Tiffany jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczynam za moment ;-)))) czy ktoś jeszcze ćwiczy ??

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaczęłam dziś = mel b + tiffany. Tiffany bez problemu, ale mel b brzuch... tragedia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam trening Mel B na brzuch :)

      Usuń
  6. dla mnie nogi to katorga,dlatego to własnie od nich rozpoczynam trening !!! 2 dni odpoczywałam takie zakwasy,teraz nie odpuszczę ;-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem właśnie w trakcie pierwszego treningu i jakoś daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaczynam dziś tak na pewno na maxa !!! tylko bez treningu pupy bo moja mnie zadowala ! musze wytrzymac !!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak efekty ?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczęłam wezwanie z Mel B i Tiffany 2 dni temu i muszę przyznać,że ćwiczenia są okropnie wyczerpujące jednak warto.Nie poddaje się na starcie! Dziewczyny ćwiczcie ! Damy radę ! Będziemy idealne ;)

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ćwiczenia na nogi są bardziej na mięśnie czy odchudzające? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy w jeden dzień mam zrobić wszystkie treningi Mel B czy jeden wybrany bo już nie wiem jak ćwiczyć. To moje
    początki nigdy nie ćwiczyłam w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W każdy jeden dzień wszystkie ćwiczenia Mel B a co drugi dodajesz Tiffany :)

      Usuń
  13. też dzisiaj zaczynam! Za miesiąc studniówka więc i motywacja jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dziś zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja od jutra! :) piszcie dziewczyny jak Wam idzie :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ćwicze z Mel B od miesiąca i juz zgubiłam 5 cm z brzucha- ale znowu ogarnia mnie leń

    OdpowiedzUsuń
  17. wlasnie skonczylam 3 dzien cwiczen i ufff... jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ćwiczę już 2 miesiące - codziennie Mel B i Tiffany i różnica jest OGROMNA! Nie poddawajcie się, warto!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej!!! Ja dzis zaczynam. Az sie boje! Musze jakas dietke dobrac jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny , jak Wasze efekty , sa juz widoczne (po jakim czasie ) i czy stosujecie diete czy odzywiacie sie normalnie ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ćwiczę 2 tyg. i 6 cm mniej w biodrach i 3 cm mniej w brzuchu. jupi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mel B jest mistrzowska, nikt tak nie dopinguje. Robie 3 dzień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień 4. zaliczony! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dzisiaj zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ćwiczę od tygodnia i do tego dieta i.... już widać małe efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny i motorem to dalszego pisania. Dziękuję :)