29 sierpnia 2013

Endomondo - program, który nie ma sobie równych

Witam
Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam trenować ze swoim telefonem. A dokładnie mam na myśli różnego rodzaju fit programy jakie mam włączone podczas aktywności fizycznej. Lubię wiedzieć jak długo trwa mój trening, jakie są jego efekty, ile spaliłam kalorii ect.

Programem nr 1 chyba zawsze będzie dla mnie Endomondo. Trudno będzie jakiemukolwiek programowi go zdetronizować.
Odkąd zaczęła się moja przygoda ze sportem ten właśnie program mi towarzyszy. 
Nigdy nie miałam problemu z połączeniem GPS, jedynym minusem dla mnie teraz jest fakt łączenia telefonu z internetem (nie mam abonamentu i muszę pamiętać o włączeniu pakietu Gb co miesiąc). 
Program jest przejrzysty i łatwy w obsłudze. Ustawiasz trening, który Cię interesuje i wciskasz start. W takiej podstawowej wersji programu możesz sprawdzić: czas treningu, ilość spalonych kalorii, prędkość średnią i maksymalną, i wysokości min i max. Na mapie możesz śledzić pokonaną trasę.
Jeśli interesuje Cię pełna wersja programu (która jest odpłatna) teraz jest promocja 2,99 zł => https://play.google.com/store/apps/details?id=com.endomondo.android.pro&hl=pl. Kiedyś chyba była płatna 30 zł. 
Możecie również zalogować się na stronę programu http://www.endomondo.com i przeglądać wykonane treningi. Jest możliwość brania udziału w różnych rywalizacjach z innymi użytkownikami, np. Pomoc Mierzona Kilometrami (o której pisałam tutaj) czy Poznaj Reebok One Series => http://www.endomondo.com/challenges/12134332, w której można wygrać buty Reebok stworzone do biegania (o których pisałam tutaj). Możecie biegać czy jeździć wzdłuż wyznaczonych już tras:
W samym centrum Krakowa jest ich 663.
Krótko mówiąc telefon jest zsynchronizowany z Waszym profilem na stronie programu.

Program polecam każdemu.
Pozdrawiam,

6 komentarzy :

  1. Używam, bardzo przydatne :D
    Jednak czasami nie znajduje mojej pozycji, bo mieszkam na wsi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i endo mamy nie po drodze. Ciagle gubi zasięg, używam tylko jeżdżąc na rowerze i rolkach, do biegania mam nike+.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam, ale mnie wkurza bo często się wyłącza, zacina i traci zasięg.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również używam i jak narazie oprócz drobnych awarii wszystko jest jak najabrdziej w porządku więc też polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny i motorem to dalszego pisania. Dziękuję :)